Obchodní podmínky a reklamační řád

obchodní společnosti Pražská pedagogicko psychologická poradna, s.r.o.
se sídlem Ohradní 420/20, Michle, 14000 Praha 4, Česká republika,
identifikační číslo: 49678515
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 21548

 

ZÁKLADNÍ USTANOVENÍ

Tyto Obchodní podmínky upravují vztahy mezi smluvními stranami vzniklé na základě kupní smlouvy uzavřené mezi Pražskou pedagogicko psychologickou poradnou, s.r.o., IČO 49678515, DIČ 49678515, se sídlem Ohradní 420/20, Praha 4 – Michle, 140 00, vedenou u Městského soudu v Praze pod spisovou značkou C 21548/MSPH jako prodávajícím (dále jen „prodávající“) a kupujícím.

Kupující podáním objednávky potvrzuje, že se seznámil s těmito Obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí, a to ve znění platném a účinném v momentě odeslání objednávky.

 

DODACÍ PODMÍNKY

Dodací lhůta je v současné době 5 – 8 pracovních dní od obdržení platby za objednávku, v případě právnických osob při platbě na fakturu 5 – 8 pracovních dní od obdržení objednávky. 

Dodací lhůta se může z organizačních důvodů prodloužit, o čemž je vždy kupující informován telefonicky či e-mailem. 

Objednané zboží je možné vyzvednout i osobně v sídle Pražské pedagogicko psychologické poradny, s.r.o. v Ohradní 420/20, Praha 4 – Michle, 140 00, pouze však po předchozí domluvě.

 

ZPŮSOB DOPRAVY A PLATBY

V e-shopu jsou vždy aktuální a platné ceny. Ceny zboží jsou konečné včetně DPH.

V případě, že se zásilka vrátí nevyzvednutá a bude na žádost zákazníka znovu odeslána, bude účtováno další poštovné a balné.

Při vrácení zboží po jeho odeslání kupující poštovné a balné nevrací.

K odeslanému zboží vždy vystavujeme fakturu, která je součástí zásilky se zbožím. Fakturu můžeme zaslat i e-mailem na žádost kupujícího. 

Zboží zůstává do úplného zaplacení a převzetí majetkem prodávajícího, avšak nebezpečí škody na věci přechází převzetím zboží na kupujícího.

 

Způsob dopravy: 

  1. Česká pošta – doručení na adresu či na poštu
  2. Zásilkovna CZ – výdejní místa a Z boxy
  3. Osobní odběr v sídle Pražské pedagogicko psychologické poradny, s.r.o. v Ohradní 420/20, Praha 4 – Michle, 140 00

 

Způsob platby

  1. bankovním převodem na účet prodávajícího: 1671375/0300, jako variabilní symbol je třeba uvádět číslo objednávky

  2. přes platební bránu Comgate 
    1. Platba kartou: je nejrychlejší způsob zaplacení online i na prodejnách. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.
    2. Platba bankovním převodem: je okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz.
    3. QR platby: v poslední době roste obliba QR plateb. Pokud kupující provádí nákup na počítači či tabletu, uvítá možnost zaplatit jednoduše s použitím QR kódu.Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.
    4. Odložené platby: platební brána má plně integrovanou funkci odložených plateb. Kupující může uhradit zboží až za 30 dnů. Obchodník obdrží potvrzení o zaplacení okamžitě a peníze mu poukážeme ve standardní době, bez ohledu na platební schopnosti kupujícího. Kupující si může vybrat z řady poskytovatelů - Twisto, Skipay, Platím pak
  3. v případě osobního odběru je možná platba v hotovosti či platební kartou

  4. v případě školských zařízení či na základě individuální domluvy je možná platba na fakturu se splatností.

Platební podmínky – platební brána ComGate

Platby prostřednictvím platební karty a rychlého bankovního převodu zajišťuje platební brána ComGate Payments, a.s.
Společnost ComGate Payments, a.s., se sídlem Gočárova třída 1754/48b, 500 02 Hradec Králové, IČO: 279 24 505, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Hradci Králové, oddíl B, vložka 1910.

Platba probíhá bezpečně prostřednictvím zabezpečeného platebního systému. Údaje o platební kartě zadává zákazník přímo do platební brány společnosti ComGate Payments, a.s., která je správcem těchto údajů a má příslušná povolení od České národní banky.

kontaktní údaje na společnost Comgate:
Comgate, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

 

PODMÍNKY VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Kupující má právo vrátit zboží ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží, pokud bylo zboží odesláno na základě provedení objednávky v e-shopu. Rozhodne-li se kupující využít tohoto práva, musí zboží vrátit prodávajícímu nejpozději do 14. dne od převzetí zboží. Prodávající má právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží.

Zboží zasílejte na adresu:

Pražská pedagogicko psychologická poradna, s.r.o.
Ohradní 420/20
140 00   Praha 4 - Michle

Zboží by měl kupující vrátit úplné, nepoškozené, čisté, ve stejném stavu, v jakém zboží převzal. V případě, že bude vrácené zboží nekompletní či poškozené, může prodávající vracenou kupní cenu snížit o tomu odpovídající částku.

Peníze za vrácené zboží budou kupujícímu vráceny do 30 dnů od vrácení zboží.

Rozhodne-li se kupující pro odstoupení v uvedené lhůtě, doporučujeme pro urychlení vyřízení odstoupení zboží doručit na adresu prodávajícího spolu s přiloženým průvodním dopisem s případným důvodem odstoupení od kupní smlouvy (není podmínkou), s číslem nákupního dokladu a uvedeným číslem bankovního účtu. Částka za vrácené zboží bude navrácena formou dobropisu.

 

 

REKLAMAČNÍ PODMÍNKY

Jako doklad o záruce (záruční list) vystavuje prodávající ke každému zakoupenému zboží nákupní doklad (faktura, nebo účtenka-daňový doklad - dále jen záruční list) se zákonem uvedenými potřebnými údaji pro uplatnění záruky (název zboží, cena, množství).

Záruční list obsahuje firmu prodávajícího, jeho identifikační číslo a sídlo. Standardně vydává prodávající namísto záručního listu kupujícímu doklad o zakoupení věci obsahující uvedené údaje.

Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím.

Reklamace se v rámci zákonné záruční lhůty řídí zákonem č. 40/1964 Sb., občanský zákoník a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, oba zákony v platném a účinném znění.

Kupující je povinen bezprostředně po převzetí zásilky zkontrolovat stav zásilky (počet balíků, neporušenost obalu). Pokud je zásilka poškozená či neúplná, má kupující právo zásilku nepřevzít. Neúplnou nebo poškozenou zásilku je možné neprodleně oznámit e-mailem na adresu pppp@pppp.cz  a dále postupovat podle pokynů dopravce. V případě osobního odběru je kupující povinen zkontrolovat stav zboží ihned při převzetí, na pozdější reklamaci nemůže být brán zřetel.

Reklamované zboží je třeba doručit kupujícímu společně s průvodním dopisem na adresu Pražská pedagogicko psychologická poradna, s.r.o., Ohradní 420/20, Praha 4 – Michle, 140 00, a to řádně zabalené a čisté. 

Do balíku je třeba přiložit doklad o koupi (kopii faktury) a průvodní dopis. Průvodní dopis musí obsahovat důvod reklamace (přesný popis vad), kontaktní údaje kupujícího, číslo účtu pro případné vrácení platby.

Záruka se nevztahuje na závady vzniklé špatnou, neodborným, nebo nepřiměřeným zacházením, na poškození přírodními živly či vyšší mocí.

Za způsob vyřízení reklamace se považuje výměna vadného zboží za bezvadné. Pokud není výměna možná (např. z důvodu vyprodání zboží), bude kupujícímu vrácena uhrazená částka za vadné zboží, a to převodem na bankovní účet uvedený v průvodním dopise kupujícího. V případě výměny zboží hradí poštovné za zaslání nového zboží kupující.

Kupující vyřídí reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dní od doručení vadného zboží prodávajícímu.

O přijetí i vyřízení reklamace je kupující informován prostřednictvím e-mailu.

 

GDPR

Pražská pedagogicko psychologická poradna, s.r.o., IČO 49678515, DIČ 49678515, se sídlem Ohradní 420/20, Praha 4 – Michle, 140 00 prohlašuje, že veškeré osobní údaje zpracovává ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů), (dále jen „Nařízení“). Zpracování osobních údajů nezbytných pro vyřízení objednávky a doručení zboží kupujícímu, tedy:

  • jméno a příjmení, 
  • e-mail, 
  • telefonní číslo,
  • název firmy vč. IČO (příp. DIČ)
  • úplnou adresu 

umožňuje čl. 6 odst. 1 písm. b) Nařízení – zpracování je nezbytné pro splnění smlouvy.

Prodávající zpracovává tyto údaje rovněž za účelem evidence smlouvy a případného budoucího uplatnění a obranu práv a povinností smluvních stran.

Uchování a zpracování osobních údajů je za výše uvedeným účelem po dobu 10 let od realizace poslední části plnění dle smlouvy, nepožaduje-li jiný právní předpis uchování smluvní dokumentace po dobu delší. Takové zpracování je možné na základě čl. 6 odst. 1 písm. c) a f) Nařízení – zpracování je nezbytné pro splnění právní povinnosti a pro účely oprávněných zájmů správce.

Osobní údaje nebudou předány do třetích zemí mimo EU.

Pověřenec pro ochranu osobních údajů: 

PhDr. Helena Hudečková – kontakt: hudeckova@pppp.cz

 

KONTAKTY

V případě jakýchkoliv nejasností jsme Vám k dispozici:

Telefon: 725 312 857

e-mail: pppp@pppp.cz

 

PLATNOST OBCHODNÍCH PODMÍNEK

Tyto Obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1. 9. 2025. Prodávající si vyhrazuje právo změnit Obchodní podmínky bez předchozího upozornění.

 

cartmagnifier